oitzabarsana

breasla gazetarilor :(

In oaia pe platforma on decembrie 15, 2006 at 10:00 pm

fac parte din breasla. asta zice ruxandra, nu eu. si drept urmare trebuie sa inteleg ca atunci cand oamenii mi se adreseaza ca unui jurnalist ma considera un monument de prostie si se simt datori sa imi explice de mai multe ori lucruri simple, sa nu foloseasca neologisme and stuff. aleatoriu = intamplator si vine din latina, da ?ok. nu as putea de asemenea, sa port in fiecare zi la mine o agenda a ultimelor carti citite, sa pronunt din cand in cand absolut intamplator cuvinte in limbi straine pentru a demonstra ca stiu. nu pot decat sa fiu eu si sa port eticheta de ziarist in .ro. cine poate citi codul de bare de pe eticheta va fi capabil sa mi se adreseze si in termeni de facultate. si apoi jurnalistii mai iau si spaga. este o alta caracterizare pe scurt. azi am luat spaga o ceasca de cafea, dar as vrea sa o numesc in interes de serviciu, pentru ca imi era atat de somn incat imi doream sa aud tot ce imi spune doamna pe care am intervievat-o. si totusi se presupune ca macar de sarbatori am frigiderul plin de porci si miei. de fapt am un miel, dar e pe frigider, are cativa centimetri, e din plastic, are magnet si se lipeste ..

sunt o tentativa de jurnalist daca ar fi sa cred pe cuvant pe unul dintre cititorii care mi-au adresat cateva urari pe forumul evz. stau si ma intreb daca sa ma bucur ca am trafic sau sa inclin capul ca lumea te injura in direct..

  1. Azi o injuratura, maine o declaratie de dragoste…asa incepe totul 🙂

  2. neeh! nu e musai ca atunci cand oamenii ti se adreseaza ca unui jurnalist…
    uite. nenea ala care ti-a zis de dulce pe forum. face parte dintr-o breasla mult mai larga: breasla cuiva-ilor. asta inseamna ca de ficare data cand te adresezi cuiva o sa-l consideri un idiot? 🙂
    nu cred ca lumea’si imagineaza ca breasla ziaristilor e populata majoritar de tampiti, inculti si retarzi. din pacate, asta se intampla pentru ca putini mai citesc presa cu atentie (si observa Dj-eii de care-ti ziceam) si, surprinzator, in afara breslei, ca sa zic asa, sunt si mai multi tampiti, inculti si retarzi!
    iaca!

  3. PS sa stii ca in meseria mea procentul de idioti e mult mai mare! 🙂

Lasă un comentariu