oitzabarsana

comertul din tren

In pe un picior de plai on decembrie 16, 2006 at 6:48 pm

ce se vinde prin tren de cand nu se mai fumeaza ? exista ceva ce nu poate fi cumparat ? atunci inseamna ca totul este de vanzare, desi gama obiectelor comercializate in vagoanele colorate ale Cfr-ului nu este una foarte variata. oricum, cine nu vinde – cerseste, deci in principiu tot vinde ceva. prim urmare avem reviste vechi, cu cd, poster si alte retete, ceasuri de la lume adunate – la propriu; telefoane mobile – second-hand; apoi urmeaza seria cadourilor de Craciun: trei mosi mici de pus in pom, unul mai gras care canta o melodie cand il apesi pe burtica, iconite, lantisoare cu cruciulite, artificii, agenda cu ceas, uff  si nu imi mai aduc aminte, din cauza ca obiectele sunt multe si mici si costa in jur de 3 lei bucata. cersetorii isi vand infirmitatile ca pe niste lucruri de mare pret si chiar castiga in batalia cu micii comercianti, asta daca am putea spune ca exista intre ei o reala lupta sau este doar o intelegere tacita. in compartimentul in care am calatorit s-au cumparat niste mosi craciuni si s-au donat bani pentru  cersetori.  fain mi s-a parut ca nimeni nu a scos  un leu din buzunar pentru a cumpara un suc, o apa sau o cafea de la personalul vagonului restaurant, doi baieti tineri care plimbau un carucior elegant. oare chiar avem nevoie de vagon restaurant, de servire impecabila sau mai bine am cere legalizarea comertului cu „cadouri” de tren ?!

  1. intrucat banuiesc ca azi n-ai lucrat m-asteptam sa-ti reiei bunul obicei al postarii de kestii pa blog. I am haviing a bad day and so sleep!

  2. no sleep vroiam sa zic

  3. Jeni, mai baga si tu ceva marfa 🙂

  4. dap, chiar de asta intrasem si eu la comentarii. trece anu, trece luna, si mai trece una, doamna!

Lasă un comentariu